x
Vigtig information om betaling med kort på vores website
Når du laver en kortbetaling på vores website, vil du som et krav fra EU blive mødt af, enten at skulle bruge NemID nøgle app eller SMS-kode, som du får tilsendt af Nets. OBS: Du kan fremover ikke bruge dit NemID-nøglekort, når du skal foretage kortbetalinger. Se og læs mere om, hvordan du henter nøgle app'en eller får tilknyttet dit mobiltelefonnummer til dit betalingskort her.
Når du laver en kortbetaling på vores website, vil du som et krav fra EU blive mødt af, enten at skulle bruge NemID nøgle app eller SMS-kode, som du får tilsendt af Nets. OBS: Læs mere her.

Menu

Support - Min side - Jeg har flere kundenumre, hvad gør jeg?

Jeg har flere kundenumre, hvad gør jeg?

Du kan kun have ét kundenummer tilknyttet dit CPR-nummer. Log på Min side med dit NemID og se hvilket kundenummer, der er tilknyttet dit CPR-nummer.

Lad os hjælpe dig med at lægge dine kundenumre sammen

Har du flere kundenumre i Klasselotteriet, har du mulighed for nemt og hurtigt at skrive til os. Så sørger vi for at lægge dine kundenumre sammen til ét kundenummer.
Når vi har modtaget din besked, sender vi dig en bekræftelse med information om dit kundenummer til den e-mailadresse, som du har oplyst.

Du er også meget velkommen til at ringe til os på telefon 33 14 09 00.

Flere spørgsmål?

Skriv til vores kundeservice her

  • Åbningstider kundeservice:
  • Mandag 08:30 - 18:00
  • Tirsdag 08:30 - 18:00
  • Onsdag 08:30 - 18:00
  • Torsdag 08:30 - 18:00
  • Fredag 08:30 - 18:00
  • Lørdag-Søndag Lukket
  • 33 14 09 00
  • Vær opmærksom på: Vi holder lukket alle helligdage, samt påske, pinse og Kristi himmelfartsdag.
    Mellem jul og nytår har telefonerne åbent fra den 27. til og med den 30. december 2021 fra kl. 10.00 til 16.00.